7 februari 2011

snabbis...

Hej.
Idag kikar jag in en snabbis.
Jag har idag jobbat och barnen har äntligen varit på dagis.
Linnea har verkligen längtat och formligen studsade upp ur sängen i morse.
( Får se hur länge det håller i sig)
Emma däremot var jätte trött och stortjöt när jag skulle gå på dagis.
Hon brukar verkligen inte vara ledsen utan snarare springa in direkt och bara slänga iväg en snabb vinkning. Så det märks verkligen att Linnea är den som var först frisk.

Jag å Micke är verkligen tok-slitna idag. Känns som man går i sömne. Jag har idag gått runt på : nässpray, Ipren, en massa smink samt POlLY i stora mängder.
Usch, det är verkligen inte skönt att försöka prestera på jobbet när man inte är tipp topp och dessutom sovit riktigt dåligt.
Men , men nu kan det ju bara gå uppåt, eller hur, och vi har faktiskt varit både på jpobbet och dagis. :D

HAr ni hört att det skall vara orkan inatt?
Micke har varit ute och försökt säkra det som säkras kan. Allra värst skall det blås inatt vid 04 -tiden. Jag tycker redan att det blåser jättemycke och nu blåser det typ bara 17m/s.
Spännande att gå upp imorgon bitti och se vad som har hänt på gården.

Natti natt, nu skall jag gå å däcka efter att ha packat en massa tradera paket...

Kramen


Bilderna idag blir istället i film format.
En liten smak av sommaren -10 som gör att man längtar ännumer efter sol och värme



Emma sjunger en väldigt bestämd " Bä Bä Bita lam" när vi sakta smyger fram i Göta Kanal


Emma vill oxå räkna som Linnea men får inte riktigt till det för det skall ju gå lika fort som Linnea. Och glöm inte hålla för näsan :)

Inga kommentarer: