2 februari 2011

Gaaaaaah!










Mmmmm precis så känns det: Gaaaaaah!

Jag är übertrött, sjuk och arg! Ja så är den hemska sanningen.
Idag har jag författat ett 5km långt mail och sagt min sak. Så skönt men oxå jobbigt. Kom allt en lite tår i ögat med, men det kan de som läser det inte se som tur är.
Nåväl, nog om det.

Sjukstugan fortsätter, men tro det eller ej.
Inatt har jag fått sova ganska hyfsat.
Kan ha att göra med alla medicinerna som jag hämtade ut igår.
Starka saker till hela familjen. Micke vart överlycklig. "Å starka grejer. Men jag känner ingenting". Efter 1 timme. " Åååh, jag känner tung i hela kroppen" Sen snarkade han kort därefter. Linnea gick och la sej själv innan jag hann hjälpa henne och Emma somnade på soffan.
Skönt för en trött mamma att få lite sömn. Rejäla grejer vi fått som sagt. ;)

Medicin lådan är ganska ny hemma hos oss. Fast egentligen tror jag att vi skulle behöva typ fem lådor.... Jag hade tänkt att vi skulle ha alla plåster och tillbehör i den. Vi får se om de får plats. ;9

Linnea ville gärna att jag skulle ta ett kort när hon kramade Max. Han verkligen myyyyyser av närheten.
Och är Linnea med så får jag ju slänga in ett kort på Emma med, så jag tänkte jag skulle visa en liten lock. De har hon från mamma. Linnea har spikrakt hår precis som pappa och Emma lite lockar precis som mamma, fast mamma gillar att platta håret (man är nog aldrig nöjd med sitt hår)

Den fina lappen med hjärtan är en av sju lappar Linnea skrev undertiden jag skrev mitt långa mail. Känns bra att få med lite kärlek på bloggen just idag .
Mamma: varför skrev du dem=
Linnea: jo, för att det är kära i mej, och för att de skall sluta att vara kära i mej
Mamma: är inte du kär i dem?
Linnea: Nej, inte så mycket.
Mamma: Vad tror du att de gör med lapparna?
Linnea: Hänger upp dem på sitt rum.


Jahapp, så kan det vara. Fast jag tycker nog det verkar som linnea är lite kär i dem ändå... ;)

Kramen

Inga kommentarer: