1 februari 2011

Sjukstuga






Hemma hos oss fortsätter sjukstugan. :S
Inatt har jag inte sovit många timmar och max 45min i stöten.
Så ja, jag är lite sliten idag, det är vi nog alla.
Dagens uppgift för sjuka familjen är att hämta ut den digra recept högen på Apoteket.
Undrar hur dyrt det blir...

Annars händer inte så mycket i det Jakobssonska hemma idag. Elda i pannan typ. Emma vill bara sitta i mitt knä så till och med att "bara" elda i pannan är en lite utmaning.
Skulle dock väldigt gärna hinna med att damsuga och röja rent i köket.
Jag känner mej så mycket lugnare i kroppen om jag har någotsånär undanröjt omkring mej, framförallt i köket. Vi får se vad jag lyckas med.
Kanske skulle försöka svänga ihop en lunch med ;)

Skylten längst upp finner ni på vår übersnygga gröna toalett. Jag tycker den är så cool.
Tjejer, ni kommer väl ihåg att sitta ner under hela besöket !?? ;)


Den rosa postit-lappen kom Linnea med förra veckan. Jag sa lite högt, vad skall vi äta till lunch idag då? Och Linnea sprang iväg, pysslade lite och kom tillbaka med denna lappen.
Visst är den söt!

Nehepp, mot snytpapperna återigen!
( tur den finns tunna snorpapper med balsam, ser dock ändå ut som Rudolf konstaterade Micke mellan hostattackerna)

Kramen

Inga kommentarer: