16 januari 2009

utvärdering

Hos Jenny hittade jag denna perfekta listan.
Hur har Du haft det i år?


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tja... *tänker* jag var på jubilée och det tänker jag fortsätta att åka på för det var vansinnigt roligt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften, men nu har jag 2...
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? Jajjamensan!!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, fast Danmark räknas la knappt när man bor såhär nära...
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? Mer sol!!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 26 maj... då kom Emma
8. Vad var din största framgång 2008? Att bli mamma för andra gången
9. Största misstaget? Slösat för mycket pengar..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Stor spricka i stortån mitt i en storvecka och de vanliga förkylningarna mm...
11. Bästa köpet? Ny skötväskan som jag fortfarande är helt kär i, och syskonvagnen var typiskt bra.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder... det vanliga. Blöjor/välling/barnmat är ju inte det billigaste som finns.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När Micke kommer hem tidigare ifrån jobbet ( dvs vanlig tid för alla andra....) Hur stolt Linnéa var när hons blev storasyster.
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? hm... vet inte riktigt. kan inte komma på någon på rak arm faktiskt..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? tror att jag överlag varit gladare. Första halvan innan Emma tittade ut var lite kämpigt ett tag, men det gick ju snabbt över.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid ensam med Micke. Och träffat vänner mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat med tid på onödiga saker eller hakat upp mig på bagateller.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma, vi sa att vi är hemma., vill ni träffa oss är ni välkomna, Det funkade perfekt.
19. Blev du kär i år? Är alltid kär i min man.
20. Hur många förhållanden? Ett och samma..
21. Favoritprogram på tv? DHW, Cityakuten, CSI, NCIS mm mm
22. Bästa boken du läste i år? Har inte hunnit läsa några böcker tyvärr, vilket jag skulle vilja. Men läser alltid 3 tidningar Lantliv, Drömhem och trädgård, Allt i hemmet
23. Största musikaliska upptäckten? Allt Linnéa e oerhört musikalisk.... räknas det?
24. Något du önskade dig och fick? hm... barn..
25. Något du önskade dig men inte fick? Köpa huset vi bor i och renovera som vi ( läs jag) vill ha det...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Fyllde ju jämnt och firade hemma och fick massa fina presenter ( soffa, fåtölj, soffbord, matta mm....) det enda jag saknade då var ett glas rött.
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mer mys med familjen Kanske en liten resa...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? en önskan om vitt
29. Vad fick dig att må bra? personlig framgång ( det vara alltifrån att man har hunnit med massor hemma, att barnen blir glada över ngt man gör, men får bekräftelse för att man gör ngt bra...)
30. Vem saknade du? Vänner man inte hunnit träffa
31. De bästa nya människorna du träffade? hm.. Ulrika och Tobias
32. Årets sötaste? Våra tjejer så klart.
33. Årets hetaste? Lilla gubben ( min alltså)
34. Årets största kärlek? Min älskade man och barn!
35. Årets besvikelse? Att inte hinna med allt som man vill...
36. Årets bästa? .. gissa det ni......
37. Årets snällaste? Svärmor som kom ihåg att jag hade sagt att jag önskade mej tvättmedelsburkar i zink ifrån House Doktor i sept, och köpte dem i julklapp till mej. Snacka om att jag blev överraskad och glad!!!

Inga kommentarer: