19 januari 2009

Tupperware...

... här märks att man är mitt uppe i de största veckorna på året.....
Massor att göra..
Jag har fokuserat väldigt myckte på teamet iår, vilket har gjort att det har gått jättbra för oss.
Tyvärr har det gårr mindre bra för mej själv.
Massa missöden som gjort att många värdinnor har bokat av/om.
Så himla tråkigt, och jag är långt ifrån mitt mål. *megasuck*
Så besviken.
Men vad kan jag göra åt det nu...... bara mitt bäst.
Nåväl, va är väl en bal på slottet....
Om det är någon som är sugen så är NI/DU varmt välkommen på stodemon på söndag 25 jan.
Kl 16:00 i Ysby Bygdegård. Meddela att ni kommer så fixar jag fika.
Massa fina gåvor man kan få om man tar med sig lite vänner ( dvs du blir då värdinna).

Kolla in!






Kram Magda
( som försöker rycka upp sig och peppa sig själv en aning...)

Inga kommentarer: