17 januari 2009

trötter

Oj vad trötter jag e.
Emma har sovit ganska, vilket hon brukar göra .
Men Linnéa däremot har sovit jättekass.
Hon har kommit in till oss flera ggr, och varje gång har jag gått tillbaka med henne.
För det går inte att sova med henne i säng. Det räcker med att jag har en som stökar och bökar i sängen redan och då menar jag inte Emma. Kan ju påpeka att Linnéa är väldigt lik sin pappa även där.....
Hon kom första ggn 02 ( jag somnade typ 01 efter att ha sovit typ 45 min i soffan) och sen höll vi
på hela natten. *gääääsp*
Så vad har vi hitta på idag då..
Än så länge har vi bakat bröd, lagt en rådjursstek i marinad osv....
Skall röjja ur pslatskåpet i köket och slänga alla gamla äckliga brukar så jag får plats med mina fina Tupperware. och så skall jag baka en kaka eller två. Gärna tvätta några maskiner tvätt och gärna storröjja hela huset..... Men det tror jag inte att jag hinner med.. tidsoptimist som jag är.
Men något iallafall.....
Ikväll kommer farmor och farfar och farbror Stefan och Anna och hjälper oss äta steken.
Tänk om jag hade hunnti duka fint och bäddat klart för övernattningasgästerna oxå...

Om vi inte hörs igen idag, så ha det så bra så länge.

Kramen

Inga kommentarer: