17 september 2007

Vilket ryck...

Oj vilket ryck jag fick idag... Har precis laget ner penseln för idag...
Tänkte jag skulle överraska maken när han kommer hem imorron kväll med att har målat färdigt sängen och sängborden.. Meeeeeen så himla typiskt så hittar jag ju inte färgburkarna. Det har typ gått upp i rök. Baaaaah!!!
Men då kom jag ju på... Varför tar jag inte å målar lilla kökssoffan som står i hallen. Den har jag velat måla i tre år... Sagt och gjort... den och en pall i hallen och köksbordet är nu målat en gång.
Tar en andra strykning imorgon.... De var så fula å sletna ( furu) så de kan bara bli bättre. Hoppas nu bara att jag är en hyffsat duktig målare iallafall så det inte blir allt för hemskt.
Kan ni gissa vilken färg?? Vitt såklart... Å så lycklig jag kännde mej när jag målade soffan... Hurra. Så spännande å se slutresultatet... Öm i ryggen som sjutton e jag ju såklart oxå.
Jag har stooora förväntninger, efter att har bloggat runt en del och sett en massa mästerverk.....

Nu skall jag gubbla lite på min senaste tavla som blev så där... Inte helt perfekt... men,men så är det bara...

Ha det gött!!

( före och efter bilder kommer senare)

Inga kommentarer: