16 september 2007

Vad skall jag hitta på nu då...??

Ja... då var BRÖLLOPET över... Vad skall jag hitta på härnäst?
Vilket nytt projekt skall jag ta mej an...
Det har jag klurat på ett tag... Då kom jag på det...
Det stora FESTEN nästa år när jag fyller jämn...
Jag fyller ju som bekant 30 i februari... Jag tänkte ha en stor fest i slutet på sommar för att fira detta. Dels för att AUGUSTI är min favorit månad, ( förlovninga,barn,bröllop, mm), och dels för att det är så mycket lättare och ha en stor fest på sommaren när man kan vara ute ( o det inte är en sommar som det har varit i år.
Jag har även kommet på en annan sak... Jag har kommit på att jag gillar INREDNING med mycket vitt. Så sakta men säkert ( och vääääldigt ekonomiskt efter det stora bröllopet) så börjar förvandlinge at vår murriga 70-tals hus att transformeras till det ljusa 20000-talet.
Gud vad skönt det är med VITT. Så ljust och härligt. Kanske med en liten liten färgklick i varje rum.
Jag började så sakta redan i fredags. Vita dukar, vita ljust, vita korgar. vitt,vitt,vitt.. Å Micke märkte ingenting när vi var en sväng på IKEA i lördags..... Får se när han kommer på det.... Fniss... Jag har börjat BOA igen...
Ne, nu skall jag gå å slappa i soffan. Linnéa sover. Micke är på väg till Frankrike å jag e trött.
Vi var hos vänner igår och kom hem sent.. Klockan bara sprang iväg trots att vi alla är småbarnsföräldrar. TRÖTT så jag nästan känner mej bakis idag trots att jag var nykter och körde....

Inga kommentarer: