4 juli 2007

trött...

lite trött idag....

Har varit mycket de sista dagarna.

I Måndags var vi ute på Punch med jobbet.
Vi samlades hos Sussi. Där bjöds det på ost, kex, tapenada mm..
Gott. Sedan cyklade vi ut.. och hem.
Vi klarade skurarna. Johan hämtade mej vid 22:30 hos Sussi.
Bilder kommer snart. ( orkar inte ladda ner bilderna nu)

Igår Tisdag jobbade jag långdag.
Körde inom en barnaffär som skall stänga i stan och som nu har utförsäljning ( 70%).
Via Eurostop åkte jag sedan hem för att byta byta byxor (det hade nu slutat regna och var varmt och klibbigt) och varva ner lite.
Satte mej vi datorn en liten stund.
Sedan åkte jag hem till Gitarrgatan där Micke å Linnéa var.
In till grannen å fynda i hans garage. Somnar nästan stående. Hemma typ 21. Tröött.
Då satte vi oss med lite bröllopsgrejer.
Kom i säng vid 22:30 men var då övertrött och somnade inte förrän 00:00

Idag Onsdag jobbade jag som vanligt kortare dag.
Då for jag in till stan i hopp om att finna en parkering. ( igår var alla parkeringshus fulla)
Lyckas bra och beger mej för att hämta det hemliga som är undanlagt åt mej.
Fixar en hel del ärenden. Allt går som å räls.
Det absolut bästa är att jag hitta skor!!!
Som många kanske vet har jag haft ganska svårt att hitta skor då jag har stora fötter ( 42).
Jag hade i princip gett upp när jag upptäckte att jag kunde beställa ifrån Nixa...
Dock kostar de 890:- och jag vet inte om de passar och jag kunde inte välja modell.
( fanns endast ett par 42'or i en enda modell)
Men så gick jag å tänkte på att Kirsto ( Bt och Gamman polare) hade lästat ut sina skor.....
Hm , jag hade ju sett ett par as snygga skor på Wedins....
Jag kilade dit och fann ett (1) par kvar i 41. Provade, hm de klämmer fortfarande....
Köpte på vinst och förlust och sprang sedan till skomakaren Han sa att det är inga problem.
"Det fixar jag".. Jag hämtar dem på onsdag.
Jag är sååååå himla lycklig.
Ni kan inte ana. Hittar tyvärr ingen bild på nätet.
Trött men lycklig kommer jag nu inte kunna sova för att jag är så lycklig över att ha hittat skor.. ( trodde ju att jag skulle bli utan)

Inga kommentarer: