20 juli 2007

Klänningen

Jag har hämtat min klänning..... tjoho.
Den satt så himla bra å den är sååå fin.
Pust, jag som var så orolig.
Vilket är väldigt vanligt.
Man nu är den iallafall hemma. Min fina klänning.
den enda som skall göras är att svärmor Kaija skall sy fast två "snören" på insidan så att jag kan "knyta upp" den på kvällen när det skall dansas.....
Åh vad jag längtar till jag får använda den på riktigt.

I förrgår så fick jag en liten present ifrån Micke.
Han hade köpte Sonja Aldéns skiva till mej.
Jag har kollat efter den ett tag, men den har varit slutsåld. Åh vad bra den är. Vissa låtar är helt magiska. Jag börjar nästan gråta. Bäst är nr 1 och nr 6. Nr 2 och 13 är så klart oxå jättebra.
Ikväll skall vi till lillebror Johans tjej Pernilla som fyllde år igår.
Åh vad överraskad hon kommer att bli av sin present. Kan inte vänta med att ge den. tihi.
Jag skvallrar först efter hon har fått den.

Jo just det. Jag är leeeeedig idag. Så himla skönt . Slippa höra klockan vid 5 eller 6. Och jag fick även sovmorgon. Sååå gott.

Inga kommentarer: