24 juli 2011

några fynd och en ny förälskelse


Några fynd ifrån turen till Kungsmässan. :) Linnea har fått nya gummistövlar (som passar!!) och som härligt nog matchar hennes allvädersställ vi köpte förra året. Ett par tok dyra (hela 29:-) flipflops till Linnea. Och jag har äntligen fått bytt Emmas fluff jacka, den var sönder i luvan när vi köpte den. Ett hyfsat stort paket till näst helg.
Några fynd blev det till mej med, men jag tänkt inte visa mitt nattlinnes fynd för alla ;)
Men däremot så var jag ju tvungen att visa min nya kärlek dvs min nya necessär från Lisbeth Dahl. Jag är så kär i detta underbara söta ting. Och kvalitén är underbar. Visst är den bara för snygg!

Om ni inte har varit på Kungsmässan tidigare så måste ni verkligen göra ett besök där, ni kommer inte att bli besvikna.

Kossan i översta bilden har Linnea ritat ikväll. Jag tycker den är urcharmig.

Nu tror jag minsann att jag måste gå å rädda bubbelbadkaret, jag hör att det plaskas allt för mycket där inne och att de kanonkulan. Skulle inte pappa M ha koll på barnen???

Ha en go söndagskväll!

Kramen

Inga kommentarer: