26 juli 2011

Det kanske artar sig ändå !?





Idag har vi en vacker solnedgång och pappa M är på g hem. Har vi tur så får vi lite sol imorgon. Det hade varit underbart, jag läääääängtar efter sol.

Jag visar lite loppis fynd idag. Bordet är mitt första loppis fynd och inköpt på favorit loppisen. Det var in någon ful träfärg först och har stått i dräng stugan i något år tills jag i våras/tidig sommar fick tok ryck och började måla en massa möbler. Nu är bordet vitt och snyggt. På bordet finns ytterligare några fynd. Bland annat en liten söt blomdusch, en ljussläckare, silverfat och lite gamla skolböcker samt ransoneringskort. Två av böckerna och spetsen har jag fått av min mormor. Spetsen har min gammelmormor virkat.


Linnea var lite nöjd idag när hon skulle städa efter sig när hon hade målat och pysslat.
Smart va? Hi hi , hon är allt söt.

Kramen, och håll tummarna att solen orkar fram imorgon

Inga kommentarer: