5 april 2011

Pyssel :)




Här har varit fullt ös sedan sist. Party,spontanparty, cortisonsprutor, tandläkare och mycket ensam med barnen.
Dock har jag lyckats klämma in lite pysslande med. :)

Kortet längst ned gjorde jag till en riktig pingla. Jag tycker själv att det blev riktigt fräckt.
Längst upp får ni endast en lite tjuvkik på vad jag pysslar med just nu. Visst är jag taskig. ;P
Men ni får ger er till tåls tills det är helt klart, men jag är mycket nöjd.

Snart skall vi iallafall iväg på retreat.
Det blir en tur till älskade Matsdal trots allt. Jag tror att hela familjen verkligen behöver komma ifrån ett tag och leva lite primitivt. Förhoppningsvis så är vi lite mer utvilade och i fas som vi brukar vara efter en tur dit (dock undantagen förra året, var nog mer än dubbelt så stressad när jag åkte hem och därmed inte längtat det minsta efter att åka dit igen). Men jag tror att det kommer att bli hur bra som helst. Dessutom har vi med älskade svärisarna, barnens farmor och farfar. Så jag är helt övertygad om att vi kommer att ha en hel del roliga kvällar mer spela mm. :)

Jag har några små nya grejer hemma som jag är så lycklig över, men de skall jag inte visa idag, utan jag får spara lite på bilderna så de räcker mer än en dag.

Ha en bra tisdag!

Kramen

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Magda,

har precis upptäckt din blogg! Du gör otroligt vackra saker!! Ska bli inspirerande att läsa ikapp här..., kanske jag tar upp min egen "bloggkarriär" igen. Ta hand om dig.

Kram Hanna F

Ulla sa...

Ahhhaaa, då fick vi en liten tjuvtitt, ser bra ut...

Ha det så trevlig när ni ger iväg och kör försiktigt.