15 december 2007

Underbar!!

I Just looove it!
Igår hade vi gäster.
Annika och Joel med deras underbara tvillingpojkar Otto och Frans var här.
Denna underbara skapelse fick vi ,
eller jag räknar det som min för jag bara älskar den.
Helt perfekt.
Tyvärr så blev Annika sjuk så de fick åka hem efter bara en timme.
Men det var en himla trevlig timme.
Vi klarade oss bra ändå. Vi ringde hit mormor och gubbe och de kom på bara 15 min . Så festmåltiden gick minsann åt ändå. Och nattsuddat blev det oxå. Micke ligger nu och vilar sig på soffan....
Hoppas bara att Annika mår bättre idag.
Kram och krya på dej.
Vi får göra ett nytt försök nästa år..
Visst är den helt underbra....
Och vitt och med ljus... kunde liksom inte bli bättre!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

den var verkligen jättefin. Jag gillar också vitt.
Ha en mysig dag.
MVH
jenny
http://www.tingeling.be