8 december 2007

mysdag

Igår hadevi en riktigt mysigoch rolig dag.
Först var Linnéa på dagis ( ja, jag vet det heter förskola ochäven om jag jobbat på en i 1 år säger jag ändå dagis, så det så!). Hem och äta lunch. Sen åkte vi till simhallen med Mira och hennes mamma. Linnéa och Mira verligen ääälskar att bada. Vi var i plurrer i 1,5 h. Sen tyvkte vi mammor att nu borde vi nog gå upp. Trist att det är simskole avslutning på söndag.

Sen åkte vi hem och då kom morfar. Morfar och Linnéa bakade bullar. Mums. Hon var så söt i sin baga mössa.
När sedan morfar åkt hem och Linnéa somnat så var jag så suge på å testa min silikonmuffins form.
Jag gjorde julmuffins. Luktar underbart! En riktigt härlig dag.
Vi har tom träffat Micke i sisådär 45 in när han mellanlandade. Ser honom igen på söndag.
Som tur är så slipper han då åka till Frankrike och komma hem tis natt. Gött. Kanske vi kan umgås en kväll eller nått......
Varsego och njut av bakbilderna!


Bullbak

Julmuffins!!!

Inga kommentarer: