18 december 2008

tiden rusar iväg

oj, vad tiden rusar iväg.
Om mindre än en vecka så är det julafton. Och jag som har MASSOR att göra. Känns som att det är långt kvar till jul, så jag kommer ju lugnt att hinna.... Men, hm, jag vete sjutton om man gör det.. Borde nog ta och prioritera lite. så att det viktigaste blir gjort och det andra är/blir bonus.


Just nu är vi sjuka familjen.
Emma har varit sjuk i en vecka. Febrig, hostig, slemmig/rosslig i halsen och snorig.
Linnéa blev i gårkväll oxå sjuk. Feber, tappa rösten och rosslig.
Micke har gjojrt sig illa på foten ( ja trots att han ar ett kontorsjobb, men har var på en fabrik och trampade/slog sig på ngt) så foten är svullen uppe på och han kan knappt gå.
Jag/ Mamma har haft feber i 3 dagar, ( upp och ner hela tiden) Trött så jag mår illa och nästan kräks. Jag har inte sovit hyfsat i typ en vecka ( sen Emma blev sjuk. Hon hostar hela nätterna , ja dagarna med, så hon vaknar= vaken mamma)
Känns som att man är på väg in i väggen. Men det har vi inte tid men nu. Nehe, vad sägs om någon gång i februari, då kan vi möjligtvis vara liiiite sjuka.

Just nu skall jag iallafall försöka få lite sömn och om man är riktigt snäll kanske man kan få ett uns sovmorgon ( fast jag räknar inte med det).

Inga kommentarer: