29 mars 2008

Ny bok

Igår skulle mamma ner till lilla stan. Där hittade hon denna spännande bok på halva reapriset.
Ser ni vad det är för bok? Den heter: Baby på väg. Och handlar om att få ett småsyskon.
Nu är det inte långt kvar tills bebisen kommer. Mamma är redan i v34. Men bebisen är busig mest hela tiden så mamma får jätte ont. Nu kan jag till och med tänka mej att det kaaaanske är en lillasyster. Är inte så bestämde som jag var innan på att det är en lillebror . Och jag kan oxå tänka mej att bli storasyster, fast jag inte är så stor. ( Innan ville jag bli lilla syster för jag e så liten och mamma kunde bli storasyster för hon e så stor).

/Linnéa

1 kommentar:

Pernilla sa...

Då är ju Linnea förberedd nu ju.. :) Jag vet inte vad jag tror det är... Kanske en pojke, kanske en flicka. Det spelar ingen roll :)