24 oktober 2007

kakel hjälp...

Vi har fått kakel till köket. Svärfar är så snäll så han hjälper oss med själva kaklingen.

Men jag behöver tips. Skall jag måla liten ovanför vit eller skall jag behålla den som den är och kanske måla den senare om vi fixar luckorna..... Luckorna är inte vackra men de sitter där de sitter just nu.... Hur skulle ni göra??
Visst är kaklet vi har nu vackert...... Jag har hört att det skall vara modernt igen.... Fast jag vet inte... Jag vill ha ljust och fräscht.


3 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Jag röstar på att måla vitt! :-)

Kram!

Anonym sa...

Vitt blir jättefint !!!

Kram / Stefan

Anonym sa...

Tycker absolut att du ska måla listen ovanför kaklet vit. Nu förstod jag det som att du/ni inte ville lägga ner för mycket på huset då ni hyr det, men jag tror att kaklet skulle kunnat vara fint att ha kvar om ni lackat luckorna (och listen) vita faktiskt...