19 januari 2009

Tjäna pengar??

Som Tupperware konsuent får du inte bara en himla massa gratis Tupperware produkter och gå på roliga möten där du träffar andra trevliga människor med samma intressen. Du kommer även få chansen att komma ut och växa som människa samtidigt som du tjänar pengar och har chans att göra karriär inom en av världens fem mest kända varumärken.Du bestämmer själv hur mycket tid du vill lägga ner och tjänar olika mycket pengar utefter det. Jag startade som Tupperware konsulent vecka 45 2007. Och blev teamledare v 32 2008.. Anledningen till att jag började var att jag ville få bättre självförtoende få tupperware produkter gratis, tjäna lite extra pengar samt SPARA föräldrar dagar.Jag är annars föräldraledig just nu och har Tupperware som ett fritisintersse och har numera alltid några tusenlappar kvar när nästa lön kommer.Är du intresserad av yrket eller vill du bara få mer information om företaget? Kanske skulle du vilja bli värdinna och få gratis värdinnegåvor utan att behöva lägga ut en enda krona..? Tveka inte att höra av dig så berättar jag mer =)

Inga kommentarer: